Burdur Haberlerim

  1. Anasayfa
  2. »
  3. Ekonomi
  4. »
  5. ‘WORLDEF E-TİCARET’ mecmuası ulusal platformlarda yerini aldı

‘WORLDEF E-TİCARET’ mecmuası ulusal platformlarda yerini aldı

SoleKinG SoleKinG -
8 0

E-ticaret ekosistemine ait içeriklerin ve tahlillerin yer aldığı WORLDEF E-TİCARET mecmuası yayın hayatına ulusal platformlarda devam edeceğini duyurdu.

2021 yılından bu yana dalın nabzını tutan, WORLDEF E-TİCARET, 22. sayısı itibariyle tüm Türkiye’nin ulaşabileceği bir formatla yayın hayatına devam edecek. Mecmua, e-ticaret ve e-ihracat yapan ya da yapmak isteyen firma ve bireylere ekosistem hakkında dikkat çeken içerikler sunmayı amaçlıyor. Ekosistemin aktörlerine ve takipçilerine vizyon katmayı hedefleyen mecmua, WORLDEF editörleri ve muharrirleri tarafından hazırlanıyor.

“DERGİLERİMİZİN SAYFALARINI HERKESE AÇIYORUZ”

WORLDEF Genel Müdür Yardımcısı Serkan Çakır, WORLDEF’in e-ticaret ve e-ihracat odaklı yayınları ile ekosistemin nabzını tuttuğunu belirterek, “WORLDEF E-TİCARET mecmuamız, Şubat 2021 tarihinden bu yana ekosistemin muhtaçlığı olan yayıncılıkta bir birincidir. Bu manada e-ticaret haberciliğinin öncüsüdür. Dergimizin sayfalarını e-ticaret ile yolu kesişen herkese açıyoruz. E-ticaret ve e-ihracat ile ilgili kelamı olanlar mecmuamız aracılığı ile sesini duyurabilir. Mecmuada; e-ticaret ekosisteminden haberler, köşe yazıları, röportajlar, akademik tahliller, raporlar ve daha fazlası var. E-ticaret haberciliğinde tecrübesi olan bir takımımız var. Mecmuamız, yayınları ile ekosisteme değerli bir katkı sunuyor ve kıymet katıyor” dedi.

Çakır açıklamasının devamında, “WORLDEF E-Ticaret, Ocak 2023’te yayımlanan 22. sayıdan itibaren raflarda yerini aldı. Böylelikle mecmuamız D&R mağazalarında yer alan e-ticaret odaklı birinci mecmua oldu. Tıpkı vakitte kitabevlerinde de bulunuyor. Bu bizim için çok manalı. Okuyan ve dinleyen bir toplumunun oluşmasında değerli bir katkısı olan bu iş birliğinden büyük memnuniyet duyuyoruz. Kıymetli katkıları için D&R yetkililerine ve emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz” kelamlarını kaydetti.

DERGİNİN İÇERİĞİ

Derginin 22. sayısının kapağında Hız Kargo Genel Müdürü Cem Oğuz yer alıyor. Oğuz, hizmet ve e-ticaret vizyonunu E-TİCARET okurları için anlatıyor. Mecmuada ayrıyeten Yıldız Teknik Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. İbrahim Kırcova E-TİCARET için ‘Müşteri Tecrübesi nedir?’ başlığını detaylarıyla ele alıyor.

WORLDEF E-TİCARET’in 2023’teki birinci sayısında büyük ve küçük şirketlerin operasyonel modelleri hakkında bilgi alırken, muvaffakiyet hikayeleri de ilham oluşturuyor.

Yine ekosistemde kendini kanıtlamış pek çok markanın hamasetiyle gelen muvaffakiyetinden, başarılı bir e-ticaretin ardında yatan nedenler ve stratejik yollar da mecmuada yer alıyor. Öte yandan Avrupa’nın en büyük e-ticaret aktifliği olarak 10. sefer kapılarını açacak olan WORLD ECOMMERCE FORUM’a dair birinci ayrıntılar da okuyuculara sunuluyor.

Dergide okurlar ayrıyeten, E-ticaret satışlarını artırmanın stratejik yolu, önderlerin 2023 öngörüleri, e-ticarette fark yaratan bayan teşebbüsçüler hususlarını da bulabilecek.

İlgili Yazılar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir